Software met een doel

Apptimize is van huis uit een maatwerk software ontwikkelbureau. Met veel passie ontwikkelen wij verschillende applicaties met allemaal hetzelfde doel. Uw werkzaamheden digitaliseren en uw werkproces optimaliseren. Gebruiksvriendelijk staat hierbij altijd centraal. Wij hebben inmiddels ruime ervaring opgebouwd met applicaties binnen de openbare ruimte maar ook binnen retail en de uitzendbranche. Wilt u uw werkproces optimaliseren met het gebruik van digitale tools? Neem contact met ons op.

Hieronder vindt u enkele voorbeelden van maatwerk applicaties die door onze opdrachtgevers dagelijks met veel plezier worden gebruikt.

Havenbedrijf Amsterdam

De samenwerking met Havenbedrijf Amsterdam is begonnen in 2011 met de uitdaging om een simpele en gebruiksvriendelijke oplossing te bedenken om ruim 22.500 hectare aan havengebied te onderhouden, waarin zich duizenden objecten bevinden, zoals bomen, wegen, steigers en boeien. Al deze objecten moeten inzichtelijk zijn en in kaart gebracht worden voor verschillende afdelingen binnen de organisatie.

Inmiddels hebben we samen met het Havenbedrijf Amsterdam diverse smartphone, tablet en web apps ontwikkeld om verschillende bedrijfsprocessen te optimaliseren en de efficiency en het werkplezier te vergroten.

vanHaren & Deichmann

Om te ondersteunen bij het op orde houden van de 150 vanHaren winkels worden deze regelmatig geïnspecteerd door managers. Tegenwoordig gebeurt dat met de vanHaren Bezoek App. Hiermee kunnen op de iPad checklists worden ingevuld inclusief foto's en digitaal ondertekenen. Bevindingen worden rechtstreeks naar de winkel gestuurd en goede ideeën kunnen met anderen worden gedeeld.

De applicatie is inmiddels uitgebreid naar de zusterbedrijven van de Deichmann groep. De app wordt nu gebruikt in Nederland, België en Engeland. Denemarken en Zweden volgen binnenkort.

Het Nieuwe Werken (Amsterdam)

Slimmer werken door informatie digitaal en op locatie beschikbaar te maken. Niet langer hoeven de reiniging, infra en groen medewerkers van de gemeente Amsterdam printbonnen mee naar buiten te nemen. De informatie over waar reguliere werkzaamheden moeten worden uitgevoerd komt nu binnen op iPads die in hun voertuigen aanwezig zijn.

Ook burgermeldingen komen direct binnen op de tablet zodat een incidententeam deze snel kan afhandelen. Op locatie kan de melding direct worden afgemeld, eventueel met foto's en opmerkingen. Zowel de eigen dienst als aannemers zijn hier op aangesloten.

Zo werkt de gemeente efficiënter en blijft de openbare ruimte van Amsterdam goed onderhouden.

BMC ZZP app

Zelfstandigen en werkgevers vinden elkaar tegenwoordig online. Niemand weet dit beter dan de professionals bij BMC (Yacht / Randstad). Zij willen hun klanten graag zo snel mogelijk helpen. Dat maken wij een stuk eenvoudiger met behulp van de BMC ZZP app.

Geregistreerde gebruikers worden door middel van push notificaties op de hoogte gehouden van nieuwe interessante vacatures. Deze worden alleen verstuurd naar professionals die aan hebben gegeven in dit segment geïnteresseerd te zijn. Wanneer de app geopend wordt verschijnt direct een overzicht van voor de gebruiker relevante openstaande vacatures waarop de professional zelf kan reageren of iemand aan kan dragen.

Een demonstratie op locatie?

Vul onderstaand formulier in, wij nemen dan contact met u op.